Wybrany pojazd:

Zmień pojazd

Najczęsciej zadawane
pytania

Chcemy, żebyś znalazł u nas wszystko czego potrzebujesz i to w możliwie najszybszy sposób.
Wiemy, że podczas poszukiwań możesz mieć do nas kilka pytań, dlatego chętnie ułatwimy Ci zakupy. Sprawdź listę zagadnień poniżej i wybierz to, które Cię interesuje.

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Jak szybko dostanę zamówione produkty?

Dlaczego ceny mogą ulec zmianie?

Czy wszystkie towary z oferty są dostępne?

Kto pokrywa koszty dostawy?

Co zrobić, jeśli towar okaże się niezgodny z zamówieniem (np. inny model, rozmiar, liczba egzemplarzy)?

Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar?

Czy możliwa jest wysyłka poza terytorium Polski?

Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Co się stanie, jeśli nie będę w domu, gdy pojawi się kurier?

Czy możliwe jest wybranie dostawy pod inny adres niż ten podany w profilu użytkownika?

Co zrobić, jeśli po zamówieniu produktu okaże się, że podałem błędne dane do wysyłki lub faktury?

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego produktu, np. w serwisie samochodowym lub innym punkcie?

Czy wystawiacie fakturę VAT? Jak otrzymam dowód zakupu?

Czy będę informowany o postępach w realizacji zamówienia?

Kiedy sprzedawane przez GoRabbit opony zostały wyprodukowane?

W jaki sposób pakowane są opony i felgi?

Jak przebiega proces reklamacji zamówionego towaru?

Czy jeśli kupię jednocześnie opony i felgi, otrzymam je zamontowane i wyważone?

Z jakich form płatności mogę skorzystać?

Dlaczego przy niektórych produktach podana jest data produkcji?

Kiedy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Skąd pochodzi towar w sklepie GoRabbit?

Nie znalazłeś odpowiedzi, napisz do nas